dinsdag 2 januari 2018

De eerste .... voor 2018

Hallo allemaal, hier ben ik weer ! Hopelijk is iedereen intussen bekomen van de "zware" feesten, ha, ha ! Nogmaals van harte een heel gelukkig, gezond, vredig, vrolijk en creatief 2018 !
En intussen mag ik ook mijn 90e volger verwelkomen, nl.  Syl !  Hartelijk welkom Syl, ik hoop dat je op mijn blog ook wat inspiratie kan opdoen.
Het weer is helaas niet zo vrolijk, dus blijven we binnen bezig.
Vandaag heb ik een "gek" Nieuwjaarskaartje, dat ik maakte voor mijn kapster.  Niet met de traditionele afbeeldingen, maar dus wel met de leuke dames van AI (Art Impressions).   De lila-roze kaart is de kleur van de muren in het kapsalon, en zilver gaat daar dus heel goed bij. De sterren-mal is van CreaLies.  Mijn kapster was er heel blij mee, en 'bestelde' meteen wat kaarten voor Valentijn ! Wow, daar moet ik dus binnenkort aan beginnen ! :o) 
Voor wie nog vakantie heeft, geniet van je vrije tijd, en de anderen wens ik veel moed bij het begin van het nieuwe werkjaar.
Donderdag ben ik er weer met een kerstkaart voor "52weekstochristmas" !






Hello everyone, here I am again ! I do hope that you all enjoyed the New Years festivities.           Once again a very happy, healthy, peaceful, joyful en creative 2018 !
Today I have an odd Christmas card, for my hairdresser. So not the traditional pictures, but the funny ladies from AI (Art Impressions).   The pink card is the color of the walls at the hairdresser, and silver goes well with that color.  The star die is from CreaLies. My hairdresser was very happy with the card, and at once 'ordered' some Valentine cards ! Wow, I'll have to make them soon ! :o)  
If you're still on holiday, enjoy your free time, and those who have to work again, lots of courage !
On Thursday, I'm back with a Christmas card for "52weekstochristmas" !

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart om het jaar mee te beginnen.
    Voor jou ook het allerbeste voor 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk dank voor je welkomstwoord. Wat een leuk en toepasselijk kaartje! Succes met 'productie' draaien voor Valentijn!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste wensen voor het nieuwe jaar. Veel creatief plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk zo'n persoonlijk kaartje! Moedig van je om nu al aan nieuwe kerstkaarten te beginnen!
    Beste wensen voor een gezond, gelukkig en creatief 2018!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enny, wat een leuke start, en zo mooi ingekleurd.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha ! Een SUPER kaartje voor je kapster ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappige kaart Enny ! Die stempels van AI zijn altijd zo leuk he !
    Het is inderdaad weer om gezellig binnen te knutselen !

    BeantwoordenVerwijderen