zaterdag 30 december 2017

De laatste..... dit jaar

Hallo lieve mensen, hier ben ik toch nog eens, voor de laatste keer dit jaar !  Ik doe nog mee met de maandelijkse uitdaging van "52weekstochristmas".  :o)
Gevraagd wordt een kaart met pinguïns of ijsberen.  Toen ik aan het oefenen was met de Noorderlicht achtergronden, heb ik er nog eentje gemaakt, maar met andere ijsberen, nl. een stempel van Stampendous.  Dus die kan meedoen voor de uitdaging.
Intussen heb ik ook de gewonnen Candy van Crealientje ontvangen, nogmaals hartelijk dank !  Ik ga daar binnenkort iets mee maken, en dan natuurlijk hier tonen.
Verder nog hartelijk welkom aan mijn nieuwe volger, Lia !  Lia, ik kan je niet bereiken, maar ik hoop dat je hier op mijn blog inspiratie kan opdoen.
En ik wil jullie nog eens bedanken voor al de lieve commentaren, ik ben er heel blij mee !
Nogmaals een fijne jaarwisseling voor iedereen, en het allerbeste voor 2018, natuurlijk ook veel hobby-plezier !






Hello dear people, here I am again, one more time this year, for the challenge on "52weekstochristmas".  :o)
They ask penguins or polar bears on a card.  While I was trying to make those Northern Light backgrounds, I made another one, but with different bears, a stamp from Stampendous.  I think it's a good one for the challenge.  
Meanwhile, I received the Candy from Crealientje, many thanks again !  I'll soon make a card with it, and show it here.
And welcome to my new follower, Lia !  I do hope you'll find inspiration on my blog.
And again, I want to thank you all for the many lovely comments this year, so kind !
I wish you all a Happy New Year and all the best for 2018 ! 

13 opmerkingen:

  1. Heel moeilijk om het noorderlicht weer te geven, maar je bent erin geslaagd. Mooi kaartje.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Enny, dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog.
    Ja, ik ben je volger geworden, maar waarom er altijd een foto van het egeltje in volglijsten verschijnt weet ik niet. Ik heb hem wel ooit gebruikt, maar later vervangen door een foto. Op zich geen probleem, want egeltjes zijn mijn favoriete dieren!
    Fijne jaarwisseling en een goed 2018,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het een schitterende kaart Enny!
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Enny!
    Ook voor jou en je familie een mooi....gezond en creatief 2018.
    Bedankt voor je lieve blogberichtjes van het afgelopen jaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje en wat een bijzondere achtergrond! Heel apart effect geeft het zo! Dank je wel voor je reactie op mijn blog. Fijne jaarwisseling en alvast een goed en gezond nieuwjaar! groetjes, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat noorderlicht is echt goed gelukt! Voor jou alvast een fijn eindejaar en het allerbeste voor 2018 gewenst!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooie kaart Enny, prachtig uitgewerkte achtergrond, heel bijzonder!
    Blij dat je meedoet met de ijsberen/pinguïnchallenge!
    Fijne jaarwisseling
    en tot blogs in 2018!
    nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie beren kaart met een super mooie achtergrond met noorderlicht, de opdracht is goed geslaagd!! Ook voor jou een heel gelukkig nieuw jaar Enny!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Enny

    Thank you so much for all your lovely comments over Christmas and New Year.

    We have been away staying with our eldest Son and his wife and have only arrived back home today .. .. I will have a lovely time catching up with everyone

    I hope that you had a good Christmas and found some time to relax.

    The cards you have been posting are gorgeous as always. Love the background you have created on this one .. .. and the firework scene is brilliant. Just like the sky we saw in London yesterday (though not the big display in the centre of London .. .. we didn't venture further than the living room windows LOL!!

    All the best for 2018 Enny. I hope it is a good year for you.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog de beste wensen Enny, en wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Die ijsberen en die achtergrond is prachtig geworden. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig Enny !
    Ik wens je alvast een gezond en creatief 2018 toe !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen