zondag 26 november 2017

Jarigen

Hallo allemaal, en hartelijk dank voor de vele leuke reacties op mijn vorige kaart, wow, supertof !
Gisteren een halve dag droog, en ook wat zonnig, en dan weer regen.... Ik ben nog met mijn hondje Flo in het park gaan wandelen, maar dan moet je al rubber laarzen aantrekken. Flo vindt het geweldig en vooral hopen (natte) bladeren, om in te rollen !  :o)    Ook vandaag al een paar buien...  dus weeral knutseltijd ! Gelukkig heb ik nog heel veel ideetjes voor kerstkaarten, maar ook de jarigen worden niet vergeten, dus hier een kaartje dat binnenkort wordt verstuurd.
Met een stencil gewerkt, en met een bloemenstempel van Carabelle.  De tekst is van Els Brigé.
Ik wens jullie nog een heel gezellige zondag !






Hello everybody, and thanks for the many lovely comments on my last card, wow,  wonderful !
Yesterday it was dry and a little sunny in the morning, but in the afternoon showers again...  I went to the park with my doggy Flo , but had to wear rubber boots.  Flo loves it, especially  rolling in the (wet) leaves...  :o)  Today also showers...   so time for cardmaking again ! Just as well that I still have many ideas for Christmas cards, but I don't forget Birthday cards.  So here is one, which will be on its way soon.   I worked with a stencil and a flowerstamp from Carabelle.
Have a nice Sunday !

9 opmerkingen:

  1. Ja, inderdaad, deze tijd van het jaar gaat er zoveel aandacht naar kerstkaarten, dat je ook andere gelegenheden niet uit het oog mag verliezen. Ik vind dit echt een prachtige kaart. Ik heb net ook al je berichtjes van de voorbije tijd gelezen - ik ben mijn blogachterstand van twee weken aan het inhalen... Je hebt weer heel veel leuke dingen getoond!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan Enny....het is een prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden Enny !!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het was nogal een weertje dit weekend he ! Wel ideaal om te knutselen ! Je hebt een erg mooie kaart gemaakt ! Ik vind de achtergrond zo mooi geworden en erg mooi van kleur !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo, wat een prachtig kaartje!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende verjaardagskaart Enny, zo mooi die achtergrond gemaakt..
    TOP!!!

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke achtergrond voor de mooie bloem. Een topkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen