dinsdag 28 november 2017

Inspiratie

Hallo allemaal, hier ben ik weer met een nieuwe kaart !  Maar eerst nog eens hartelijk dank voor al die leuke reacties op mijn vorig bericht, dat doet deugd !
Het is toch gek, waar je soms inspiratie vandaan kan halen....   Ik zag een hele tijd geleden op Zita een reclame-foto voor hotel Bloom in Brussel (ja, ik zal maar meteen reclame maken, ha, ha). Er was een muur van één van hun kamers afgebeeld. Die muur zag er tof uit, en nu heb dat als inspiratie voor deze  kaart genomen.   
Hieronder dus de foto van "de muur" en mijn kaart. 
De stempels zijn van Design by Ryn en nog een oude set van Artemio.
Nog een prettige dag, en tot volgende donderdag, dan ben ik er weer met een kerstkaart !







Hello everybody, here I am again with a new card ! But first many thanks for all the nice comments on my last message, so kind of you !
It's sometimes crazy, where you can find inspiration...   A long time ago I saw on the Internet an advertisement for a hotel in Brussels...  One of their rooms was pictured and the decoration on the wall got my attention.  So now, I made a card that looks similar.  The stamps are from Design by Ryn and an old set from Artemio.
Have a nice day, and on Thursday, I'll show another Christmas card !

8 opmerkingen:

  1. Creatieve mensen vinden overal inspiratie :)
    Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, tja, inspiratie is een raar 'beestje'... zo ben ik ooit eens geïnspireerd geweest door de kleurencombo van mijn sokken ! ahahahahah !
    helemaal toppie, die muur én jouw kaartje !
    mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, waar je je inspiratie al niet vandaan kan halen. Al vind ik je kaart mooier dan de muur, is mij iets te fel voor een slaapkamer. Je kaart is echt geweldig, mooi de motiefjes. Ook je verjaardagskaart is mooi geworden met al die kleurtjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje Enny...wat leuk dat je zo geinspireerd benr door een hotelreclame....heel mooi die kleurovergangen en prachtige stencils gebruikt..
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super! je hebt je leuk laten inspireren!
    wij zijn er ooit eens gaan eten. Tof restaurant, was allemaal in verschillende sferen onderverdeeld...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar een hotelmuur al niet goed voor is Enny.....wat een prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi. Dat is pas kunst: je laten inspireren door iets en er dan zelf iets moois van maken.

    BeantwoordenVerwijderen