dinsdag 31 oktober 2017

Uitdaging

Hallo en welkom iedereen !
En ook een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgster Anja, leuk dat we zo bij elkaar inspiratie kunnen opdoen ! Ook nogmaals hartelijk dank voor de vele toffe reacties op mijn kaarten, zo lief van jullie !
En intussen is mijn blokje met volgsters ook weer zichtbaar, hoera !
Het is frisjes geworden buiten, maar nog steeds droog, dus was ik gisteren en vandaag  in de tuin bezig, alles winterklaar maken. Maar vandaag krijgen jullie nog één van mijn kaartjes voor de uitdaging van vorige maand, met de Belgische kleuren.   Ik heb diverse Distress kleuren gebruikt en ook de stempels van Dina Wakley (Circle Patterns).
Dat was het voor vandaag, donderdag weer een kerstkaart !
En voor wie het leuk vindt, nog een prettige Halloween !!  :o)






Hello and welcome everyone !
And a warm welcome to my new follower, Anja !
Also many thanks for the lovely comments on my last cards, so kind of you !
It's rather cold outside, but still dry, so yesterday and today, I was busy in the garden, preparing for Winter.  But today, I'll show you another card from last months'  challenge. It's with Distress inks and stamps from Dina Wakley (Circle Patterns). 
That's it for today, on Thursday another Christmas card !
And have fun with Halloween !  :o)

8 opmerkingen:

  1. Wat zijn dat mooie stempels op je kaart Enny! Heel toffe!!
    Fijne avond
    Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje Henny, heel mooi die gekleurde achtergrond en daar leuke stempetjes opgemaakt...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart, mooi die warme kleuren en gaaf met al die cirkels. Je vorige kaart is ook mooi, mooie achtergrond en de bloem komt er goed op uit.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend MOOI gedaan Enny!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Supermooi, toffe stempels ook en de tekst past perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, dit "cirkelkaartje".
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sta een beetje achter op mijn blog maar niettemin probeer ik hier een daar toch een woordje te schrijven en hier ben je goed bezig geweest het zijn hele mooie en leuke kaartjes. Ik ben volop bezig met de kerstkaarten en nu doe ik,zaterdag onverwacht mee met een opendeurdag van een naaiatelier die creatieve mensen heeft uitgenodigd. Dus ik wert wat te doen. Maar dit kaartje voor de uitdaging van Christine is iets wat we van jou niet gewoon zijn, maar ik vind het,prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen