zaterdag 28 oktober 2017

Darkroom Door

Hallo allemaal, ik hoop dat jullie, ondanks het grijze weer, toch genieten van het weekend !
Ik zit momenteel helemaal onder de glitter !  :o)    Ja, ik ben met goud en zilver embossing poeder bezig voor de uitdaging van "52weekstochristmas",  en dat zit nu overal !
Ook weer een foutje op Blogger blijkbaar, mijn "volgsters" zijn verdwenen....  :(    ik hoop dat Blogger dit oplost,  want zelf kan ik het niet, sorry !  En ik hoop dat jullie intussen toch op mijn blog kunnen geraken....
Nog hartelijk dank voor de vele toffe reacties op mijn vorige kerstkaart, zo prettig om te lezen !
En vandaag kan ik "eindelijk" een kaart tonen met de prachtige stencils, die ik bij Darkroom Door heb gewonnen ! Ja, ja, bloos, bloos, het heeft lang geduurd, maar nu heb ik toch al een "eenvoudig" kaartje gemaakt met 2 van de stencils en een bloem van Darkroom Door.  De tekst is van Els Brigé.
Nog een prettig weekend, en vergeet vanavond (vannacht) niet de klok terug te draaien !






Hello everyone,  thanks again for the nice comments, it's a joy to read !
It's grey weather here, but I'm full of glitter ! Literally, because I'm making cards with gold and silver embossing powder, and it's everywhere !  :o)
Blogger seems to have a problem again, my "followers" are gone ! :(     I do hope that they can fix it, because I can't ! And I do hope that you all can still visit my blog, I'm hopeless with technical matters.
Today, I can "at last" show you a card with the beautiful Darkroom Door stencils, which I won ! Yes I'm  ashamed, that it took so long, but now I have made a "simple" card with 2 stencils and a Darkroom Door flower, hope you like it.
Have a nice weekend, and tonight, in most of Europe, the clocks will go back an hour = Wintertime !

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Enny! Je maakt me wel nieuwsgierig naar je challengekaart!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je een prijsje gewonnen hebt. knap resultaat is het worden, mooi gedaan
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Enny! Mooie laagjes, en perfecte kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey enny, bij mij ook alle volgers weg... zoals we al wel een aantal keren gezien hebben, gewoon geduld, google zal het wel oplossen denk ik, niet panikeren !
    een hele leuke kaart
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan gewoon op je blog Enny....maar wat vervelend dat al je volgers verdwenen zijn! Ik weet ook niet hoe je ze terug kunt toveren.
    Je hebt een hele leuke kaart gemaakt!
    groetjes en succes met je blog,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi!
    Lekker een uurtje extra knutselen voordat de kinderen wakker worden! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En inderdaad, ik wou gisteren bij iemand volger worden maar dat lukte niet en dat vond ik raar en ik zie nu ook dat mijn volgers ook niet zichtbaar zijn. Komt vast goed met een beetje geduld!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en ik vind dat je een mooie kleuren combi hebt gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow mooie kaart Enny! Super hoe je beide stencils over mekaar gebruikte. En de bloem is één van mijn favorieten :)

    BeantwoordenVerwijderen