maandag 18 september 2017

Ik ben er weer - I'm back

Hallo lieve mensen, ik ben er weer, na een deugddoende vakantie in Normandië. Het weer viel reuze mee, en ik ben weer volledig ZEN na die rust en gezonde lucht. :-)
Hierbij nog een paar vakantiefoto's, m'n hondje Flo heeft ook genoten, zowel in de tuin van het vakantiehuis, als aan de zee. 
En zoals dat gaat na een vakantie, zit ik nog met een hoop was en strijk, maar intussen wil ik jullie toch weer een kaartje tonen, dat al lang verstuurd is.  Het is met stempels van Lily of the Valley.    Ook nog hartelijk dank voor jullie lieve commentaren van zo'n 2 weken geleden.  Ik ga zo vlug mogelijk weer op jullie blogs komen kijken.


                          


 Honfleur






Hello everyone, I'm back from a lovely holiday in the Normandy. The weather was fine, and I enjoyed the beautiful area and the healthy air. 
Here some holiday-pictures, my little dog Flo also enjoyed the garden of the holiday-house and the sea. 
As usual after a holiday, I've got a lot of laundry and ironing to do, but meanwhile, I want to show you a card, which I made a while ago.  It's with stamps from Lily of the Valley.
Also many thanks for the nice comments from 2 weeks ago. I'll have a look on your blog as soon as possible.

7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Eny. Goed te horen dat je een fijne vakantie had. Honfleur is mooi, daar raak ik niet snel op uitgekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom weer! Wat is je kaartje lief! Echt leuk met die rondjes!
    Normandië is mooi. Leuke foto' s!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er een leuke vakantie uit! En je kaartje is echt super met die "gaatjes" waar de beertjes door komen piepen.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vakantie foto's en wat een leuk kaartje , nu je Zen bent gaan we weer hele mooie dingen te zien krijgen denk ik!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's van je vakantie ! Erg mooi is Honfleur he ! Je kaartje is zo lief !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's en wat een schattig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen