woensdag 28 december 2016

Goodbye 2016...

Lieve mensen, ik hoop dat jullie de kerstdagen gezellig en gezond hebben doorgebracht. Nog enkele dagen en het jaar is voorbij. Laat ons hopen dat 2017 voor iedereen een mooi, gelukkig en vredig jaar wordt.
Intussen ben ik overstelpt met prachtige kerstkaarten, zelfs enkele onverwachte, dus moest ik nog een paar kaarten opsturen, o.a. dit grappig kaartje voor hondenbezitters. 
Ook ben ik alweer bezig met verjaardagskaarten, die toon ik volgende keer.
Vanavond vieren we in onze wijk het einde van het jaar (met Glühwein, chocomelk, hapjes, enz..). 
Ik wens jullie alvast een heel mooi jaareinde !








Dear people, I do hope that you had a lovely Christmas time. Just a couple of days, and the year is gone. Let's hope that 2017 will be happy and peaceful for everyone.
Meanwhile, I received a lot of beautiful cards, even some unexpected, so I had to send some more, like this funny card for dog owners.
I'm also making Birthday cards again, I'll show them next time.
Tonight we celebrate the end of the year in our district (with mulled wine, hot cocoa, snacks, etc..)
I already wish you a wonderful end of the year ! 

5 opmerkingen:

  1. grappig kaarjte,
    hoe heb je die ballen gemaakt, zijn dat verdruppels?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en jullie ook fijne jaarwisseling!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jou ook een heel gezellig jaareinde maar nog meer een prachtig 2017 dat hopelijk gevuld mag zijn met enkel positieve dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enny, een leuk kaartje ! Zo blijft een mens bezig he. Maar we doen het graag.
    Nog een fijne avond en goed einde van het jaar ! En met volle moed op naar het volgende jaar. We beginnen terug met een onbeschreven blad en hoop dat er alleen maar mooie en goede dingen op gaan staan ! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das ist ja eine witzige Karte, liebe Enny.

    Ich wünsche Dir einen guten Rutsch ins neue und hoffentlich gesunde und glückliche Jahr

    BeantwoordenVerwijderen