woensdag 22 juni 2016

Stencils

Hallo iedereen, hartelijk dank voor jullie fijne commentaren !
Vandaag is het uitzonderlijk eens mooi weer (even), maar de laatste weken hebben we toch al veel moeten "binnen spelen"....    En dan zeggen, dat het nu "officieel" zomer is.....   :((
Ik heb veel stencils, maar laatst realiseerde ik mij, dat het toch weer een tijdje geleden was, dat ik die gebruikt had. Dus hier 2 kaartjes, die voornamelijk met stencils en Distress inkt zijn gemaakt.
Ik hoop dat jullie ze leuk vinden. 









Hello everybody, thanks again for all your nice comments !
Today, the weather is nice in Belgium, a rarety, which won't last long, as new rain, thunderstorms and hail are forecast....   Even though it's supposed to be "Summer" now......  :((
So we'll have to "play" inside again.
I have a lot of stencils, but realised, that I didn't use them for a while.  So here 2 cards, mainly with stencils, and with Distress inks. I do hope you like them.

6 opmerkingen:

  1. Enny,
    Alle 2 heel mooie kaartjes, de groene is mijn favorietje !
    groetjes en nog een fijne dag, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Enny, deine beiden Karten sind wunderschön.
    Die erste türkis/blau ist so fein gearbeitet.
    Und deine Idee mit den Schablonen für mich wirklich nachahmenswert.
    Ich habe auch so viele Schablonen, und benutze sie nicht wirklich oft.
    Eigentlich schade, wenn ich sehe, was du damit zauberst.
    Auch die Karte mit dem Vogel ist entzückend. so fein und farblich ein Traum.
    Das Wetter ist hier..... ich sage lieber nichts dazu...
    Ich habe Gewitter-Panik, dann wirst du mich verstehen :-(

    Ich wünsche dir einen schönen Tag und eine ruhige Nacht.
    Ganz liebe Grüße von Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan! Die kleuren vind ik erg mooi.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bovenste vind ik super mooi!
    De bloem van mij komt uit de stempelset ' bloom for you ' van Su.
    Een heel toffe set!
    Fijn weekend voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Enny you are having fun too using stencils ! Very pretty cards as a result. Have a wonderful weekend, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja er is veel mogelijk met stencils, dat bewijs je hier. Heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen