woensdag 18 mei 2016

Knutsels en prijs

Hallo allemaal, wederom hartelijk dank voor de lieve commentaren !
Ik heb een prijs gewonnen bij Margo en gisteren lag die in de brievenbus, 2 mooie sets met bloemenstempels en snijmallen, en nog een leuk kaartje erbij, Margo, hartelijk dank !
( http://creatieve-kaartjes.blogspot.com  )


Een tijdje geleden maakte ik ook 2 notablokjes, als bedankje.  Ik kon ze nog niet eerder laten zien, omdat ze nog een verrassing moesten blijven. Maar nu zijn ze aangekomen, en kan ik ze hier tonen. De stempel is van Chocolate Baroque, voor 2 heel bezige bijtjes ! :))    De potloodjes heb ik met verf een zelfde kleurtje gegeven. Toch weer eens iets anders dan kaartjes. :)))
Nog een prettige dag !












Hello everybody, thanks again for your nice comments !
I won a prize at Margo's blog, and yesterday it  arrived : 2 lovely sets with flower stamps, dies and a sweet card !  Thank you very much, Margo !


A while ago, I made 2 note blocks, as a 'thank you' gift. I couldn't show them yet, as not to spoil the surprise, but now they arrived.  The stamp is from Chocolate Baroque, for 2 "busy bees" ! :))              I coloured the pencils to match the blocks.  I doesn't have to be a card every time. :)) 
Have a nice day ! 





4 opmerkingen:

  1. Enny, en ben blij met mijn "bedanktje", heel mooi 8 een dikke merci. Van de stempeltjes die je gewonnen hebt, heb ik er ook eentje van, de kaart die ik er mee maakte staat op mijn blog. Groetjes en een fijne dag.
    Liefs, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige notablokjes!! Gefeliciteerd met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat !
    notablokjes is altijd een dankbaar cadeautje en zeker als ze zo mooi zijn 'ingekleed', geslaagd hoor
    grtjs martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je zo blij bent met de gewonnen setjes ! Je notaboekjes zijn schitterend !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen