dinsdag 10 mei 2016

Beterschap

Hallo iedereen, wauw, jullie hebben mij weer verwend met leuke commentaren, hartelijk dank !
We hadden prachtig weer, maar vandaag is het regenachtig, dus knutselweer :))
Laatst moest ik een kaartje maken voor een kennis, die geopereerd werd.  Dus mijn grappige Lawn Fawn stempels gebruikt, en in het doosje nog echte Kleenex gestoken.  Ze was er blij mee, en gelukkig intussen alweer thuis !






Hello everybody, wow, you made me happy with all your nice comments, thank you so much !
We had beautiful weather, but today, it's raining, so time for cardmaking.
I had to make a card for a friend who had surgery.  So I took my funny Lawn Fawn stamps, and put a real Kleenex in the box.  My friend loved the card, and meanwhile she's already back home.  

6 opmerkingen:

  1. Leuk opkikkerkaartje en bedankt voor al je toffe reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk detail het 'echte' zakdoekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic Get Well card, it's cute. We are safe where we live, Alberta is far away. It's so sad what is happening there, we are very concerned for the people. We all make donations to help. Take care, Hugs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuke kaart Enny !
    Ik probeer de setjes morgen te posten :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje ! Jij denkt ook aan alles hé.
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen