zaterdag 28 mei 2016

ATC swap

Lieve volgers, hartelijk dank voor jullie toffe commentaren !
Zoals vorig jaar, heeft Françoise, van onze stempelgroep "Creatief met stempels" (Yahoo), weer een ATC ruil georganiseerd met een groep in Finland. Het thema was "zomer" (vakantie, reizen,...). Deze keer heb ik 10 ATC's gemaakt, die intussen onderweg zijn. Ben al heel benieuwd, wat ik van de Finse dames ga krijgen.  Wordt vervolgd....
Nog een prettig weekend !







Dear followers, thank you so much for your lovely comments !
Like last year, Françoise, from our stamping group, has organised an ATC swap with a group in Finland.  The theme was Summer (holiday, travel..) . This time I made 10 ATC's, which are already on their way. I'm curious, which ATC's I'll receive from the Finnish ladies. To be continued...
Have a lovely weekend !

6 opmerkingen:

  1. Oh, Enny, du warst ja schon wieder sehr fleissig.
    Meine Güte, so viele Kärtchen, und so viele Ideen.
    Ich bin gespannt über die finnischen ATCs.
    Vielleicht zeigst du mal was davon...
    Ja, manchmal fliessen die Ideen nur so, und manchmal ist totale künstlerische Flaute :-)
    Ich nenne das bei mir immer ganz vornehm: meine Blau-Pause zum Schöpfen neuer kreativer Ideen.
    Bisher sind wir vom Unwetter verschont. Ich hoffe auch weiterhin darauf.
    Aber die ganze Woche zeigt die Vorhersage Gewitter an.
    Ich habe Panik vor Gewitter :-(
    Grade regnet es...herrlich, das tut dem Garten gut.

    Ich möchte mich auch bei dir für die lieben Kommentare bedanken.
    Da freut sich mein kleines Künstler-Herz :-)

    Ganz liebe Grüße sendet dir Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke ATC's heb je gemaakt ! Spannend wat je zal terugkrijgen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je weer je best gedaan Enny , hele leuke ATC's voor te ruilen !!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie zomerse kaartjes hierboven en ook deze ATC's zijn supermooi. Leuk zo'n ruil!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice cards Enny! I will be getting one of them, ju-hu. We only heard the theme was 'summer' but there was no mention of travels or holidays... so my ATC has a 'summer'mood. You'll see :-)

    BeantwoordenVerwijderen