vrijdag 22 april 2016

Voor een jarige

Wow, wat hebben jullie mij weer verwend met leuke commentaren, ik ben er heel blij mee !  Alweer vrijdag, wat gaat de tijd toch snel.  De vorige dagen heb ik geprofiteerd van het zonnetje en was ik druk bezig in de tuin.  Nu weer tijd voor een kaartje.
Een lente-kaartje voor iemand die rond Pasen jarig was. De bloemenstempel is van Creafine, de tekst is van Cloud 9 Design.
Morgen ga ik naar de opening van In't Woefke (Herentalsebaan 371, Deurne).
Ik neem mijn fototoestel mee, dus je zal hier ook de nieuwe winkel kunnen zien. 
Intussen wens ik iedereen al een gezellig weekend, en hopelijk valt het nog mee met het aangekondigde "winter-weer".








Wow, you spoiled me again with nice comments, thank you so much !
It's Friday again, time goes by so quickly.  These last days, I enjoyed the sunshine and was busy in the garden.  Now I'll show you a Spring card, for someone's Birthday, which was around Easter.
The flower stamp is from Creafine (Holland), the text is from Cloud 9 Design.
Tomorrow, I'll be going to the opening of a new local hobby-shop. More about that soon on this spot.
Meanwhile, have a nice weekend !

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart Enny ! Ik probeer om zondag naar 't Woefke te gaan :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen