woensdag 6 mei 2015

50 shades of green.....

Allereerst, welkom aan een nieuwe volgster, Ryn !  Ik voel me zeer vereerd, dat je mijn blog interessant genoeg vindt.

En nee, ik ga geen seks-roman schrijven , LOL !! 
Ik was laatst in het park, en in het bos-gedeelte, waar niet veel bloemen staan, viel me op, hoeveel verschillende tinten groen er wel zijn; elke boom en struik heeft zijn eigen groen-tint, van citrus groen tot heel donker en alles daartussen. Dus heb ik dat op een heel eenvoudige "Art Journal" pagina weergegeven, met heel veel verschillende inkten en stempels. Ook de titel is ver van perfect, maar ik vond het prettig om te doen, en dat is bij ons hobby toch de hoofdzaak hé !  :))  




First of all, welcome to my new follower, Ryn ! Wow, I'm very honoured, that you show interest in my blog.

No, I'm not going to write a sex-novel, LOL !!
I was in the park some days ago, and in the woodland area, there aren't many flowers, so I noticed, how many green shades there are.  Every tree, every shrub, has it's own green shade, from citrus until very dark.  So I made a very simple "Art Journal" page, with lots of green inks and lots of stamps. The title isn't perfect either, but I had fun, making this page, and that's what matter, isn't it !  :))

4 opmerkingen:

  1. Schitterend gedaan!! Prachtig al die kleuren groen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb je met enorm veel plezier gespeeld met de stempels en inkten...leuk al deze natuurtinten groen Enny!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eén van mijn lesjes bij Alisa Burke gaat daarover: om alle groene kleuren uit de natuur vast te leggen. Ik kwam nog niet aan dat lesje toe maar jij slaagde er perfect in, :) Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen