dinsdag 3 februari 2015

Aquarel

Hallo, ik ben zaterdag naar een workshop geweest bij In't Woefke. We hebben met stempels van Art Impressions gewerkt, en die ook met aquarel ingekleurd (Distress inkten en stiften, Tombow stiften en Adirondack).  Heel leuk en ontspannend om te doen, en weer eens iets anders. Het speciale aan die serie is, dat het allemaal aparte stempels zijn, dus je kan je landschap of bloemstuk zelf samenstellen.
Hieronder 3 voorbeelden van de workshop. Ik heb mij ook wat van die stempels aangeschaft en ga er zeker nog wat kaartjes mee maken.





Hello, on Saturday I went to a workshop with stamps from Art Impressions, which were colored with water and inks/pencils from Adirondack, Tombow and also Distress inks.  Really nice and relaxing to do ! The serie consists of single stamps, so you can construct your landscape or flowerpot any way you like.  Here some examples from the workshop.  I also bought some stamps and I'll certainly make more cards.

6 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkjes doen mij denken aan de schilderijtjes in het zuiden van frankrijk,
    zie je je daar al zitten op een marktje in de zon (een mens mag al eens dromen hé)
    maar niettemin zijn ze heeeeeeeel mooi !
    Liefs, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn inderdaad leuke stempels met veel mogelijkheden, je hebt er mooie kaarten van gemaakt,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Enny !
    Ik heb daar ook verschillende stempels van ! Die moet ik nodig eens terug uit de kast nemen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen