vrijdag 4 juli 2014

Kleuren kiezen....

Ik kan zo moeilijk kleuren kiezen....  ik blijf maar steeds twijfelen....
Voor onderstaande kaart heb ik 3 bloemen gekleurd, 1 vond ik zelf niet mooi, de 2 andere toon ik hier. Eentje met licht- en felroze, en eentje met licht- en donkerrood. Beslissen jullie maar, welke je het mooiste vind.  De achtergrond is gedaan met een stencil, en de "stengel" is een gratis Die bij een Engels tijdschrift.  De tekst is van Elke Verschooten (Crafts & Things)
Groetjes en prettig weekend !




I can't choose colours...  I'm always in doubt...
For this card, I coloured 3 flowers, one I didn't really like, and here I show you the other 2.
One in pink and one in red.  You can choose, what you like best ! 
The background is made with a stencil, and the flower stem is a free Die from an English magazine.
Text is from Crafts & Things.
Have a nice weekend !

4 opmerkingen:

  1. Twee mooie kaarten, die in het rood spreekt mij het meeste aan...!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Enny, moeilijke keuze idd maar mijn voorkeur gaat op dit moment toch iets meer naar de roze. Gewoon een vrolijke kleur bij je vrolijke achtergrond-blauw :-) Mooie stans ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Enny,

    Ik vind beide kaarten heel mooi maar de roze is mijn favoriet, die kleurt zo mooi bij de blauwe achtergrond. Je achtergrond is trouwens prachtig gemaakt en wat een mooie en fijne stans heb je bij dat tijdschrift gekregen.
    Heel mooi!

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoor Enny , twee hele mooie kaarten en gelijk heb je , geniet nu , morgen kan het te laat zijn!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen