zaterdag 12 juli 2014

De bloem van Anneke

Hallo, ik ben toch nog even terug !  Gisteren heb ik de nieuwste Craft Stamper afgehaald (bij IMS in Feestzaal Meir, Antwerpen), en daar was deze keer een leuke bloemstempel van Anneke De Clerck bij.  Ik wou er meteen een kaartje mee maken, maar wel in een andere kleur dan Anneke, om haar niet helemaal na te doen.  En dit is het dus geworden : bloempje diverse keren gestempeld met Archival Aquamarine, uitgeknipt en op gekleefd. Dan de hele stempelafdruk in het midden verhoogd op gekleefd.  Zo, ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden, en wens nogmaals een prettig weekend !



Hello, I'm back again !  Yesterday I received the latest Craft Stamper, and it was with a free stamp, made by Anneke De Clerck.  I wanted to make a card but not in the colors she used, as not to copy her completely.  So this is it : I stamped the flower several times in Archival Aquamarine, cut them out and glued them as a border.  Then I glued the complete stamp in the middle.
I hope you like the card, and wish you again a nice weekend !

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien Enny! Heel mooi! En ik doe mijn petje af voor al dat knipwerk, wow :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof kaartje! Ik wacht nog op mijn Craft Stamper.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow prachtig hoor Enny , Annekes stempel komt hier wel mooi tot zijn recht, ik heb hem ondertussen ook al in mijn bezit, nu nog wat tijd vinden om er mee aan het werk te gaan!! Ik wist niet dat ze de Craft Stamper in Antwerpen ook verkochten , moet eens gaan kijken , nu bestel ik hem telkens in Nederland!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen