woensdag 2 april 2014

Joepie !

Joepie, nog 2 dagen en dan ga ik naar Nijkerk, en wel voor een heel weekend !!!!!
Ik hoop velen van jullie daar te ontmoeten, en heb eindelijk ook eens tijd om workshops mee te doen !  Ik kijk er al echt naar uit, en heb ook al een hele verlanglijst  :))
Omdat ik ook graag ATC's wil ruilen, heb ik er nog wat nieuwe gemaakt, zie hieronder. De kleurige zijn met Pan Pastel achtergrond, en met zwart embossed (stempels Hero Arts).
Bij de zacht gekleurde heb ik eerst de achtergrond met wat parelmoer verf bestippeld, en er dan met distress over gegaan.  Zo krijg je glanzende plekken, die helaas op de foto niet te zien zijn.
Nogmaals hartelijk dank voor al jullie lieve commentaren, en, voor wie ook naar Nijkerk gaat, geniet ervan !!





Hooray, 2 more days, and then I'll be going to the Art Specially Stamp Event in Nijkerk (Holland) !
I hope to see many hobby-friends there, and also attend some workshops .  I've also made some new ATC's to swap there.  The colourful ones are with Pan Pastel, black embossed.  On the soft coloured ones, I used pearlescent paint and then Distress ink, so you get a soft shine.
Thanks again for all your nice comments, and, for the ones who also go to the Event, have a wonderful time !

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie ATC's Enny, tot mijn spijt heb ik dit jaar geen ATC's gemaakt, dus ook geen ruil voor mij, volgend jaar misschien beter!!Ik zie je daar zeker!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn tas staat al klaar om ingepakt te worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat een mooie creaties ! die atc's zijn toch wel typisch Nederlands ! wij in Belgie kennen dat eigenlijk niet zo ! heel erg leuk om uit te delen, veel plezier, wij trekken er met een volle auto zaterdag naartoe... verlanglijstje is niet gemaakt, ik zie wel wat er in de aanbieding is... met een gevulde portemonnee... hahahahah
    geniet nog van je creatieve dagen, succes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou héél veel plezier gewenst maar ik ben zeker dat dit geen probleem zal zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen