zondag 30 maart 2014

Paaskaartje

Hallo dames, genieten jullie ook zo van het prachtige weer ? Zalige lente hé !
Ja, en ik weet het, Pasen is nog een eindje weg, maar ik heb toch al paaskaartjes gemaakt !
Hier alvast eentje, met een leuke stempel van Studio Light. En nu ga ik terug buiten genieten !
Nog een heel fijne zondag !



Hello ladies, are you also enjoying the beautiful weather ? Such a lovely Spring ! 
I know, Easter isn't here yet, but I've already made Easter cards !  Here is one, which I made with a cute stamp from Studio Light.  And now I'm back in the garden !
Have a lovely Sunday !

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart!! Leuke stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loop een beetje achter met de blogs. Heb alles op jouw blog bekeken.
    Wat een mooie kaartjes heb je de afgelopen tijd gemaakt.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk kaartje Enny!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuke, vrolijke, gezellige en lieve kaart, Enny.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Enny
    je zult vast naar Nijkerk gaan denk ik,kijk eens op mijn blog,deze stempels zijn zo enorm fijn om mee te stempelen,het zijn een nieuw soort stempels van Werner Bourgonje hij staat nieuw op de beurs neem zeker eens een kijkje bij hem,je zult er geen spijt van krijgen
    liefs Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig , schattig en grappig kaartje Enny!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh Enny wat is die schitterend en leuk meis!! Geweldig...
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen