vrijdag 10 januari 2014

Uitdaging

Voor de maandelijkse uitdaging werden dit keer "ruiten" gevraagd.  Ik heb een tag en een kaartje met ruiten als achtergrond, en ook ruiten op het lint. 
Sorry, dat ik de komende maanden misschien niet meer zo vaak kan bloggen of jullie blogs volgen, maar mijn broer wordt volgende week geopereerd, en ik zal hem zo'n 2 maanden verzorgen. Als ik tussendoor tijd heb, ga ik natuurlijk kaartjes maken, of op jullie blogs kijken.




For the monthly challenge, "diamonds" were asked.   so I made a tag and a card, with a diamond background, and used ribbon with diamonds on.

6 opmerkingen:

  1. Zeer mooie ruitenkaartjes Enny! Vooral de tag vind ik super!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Enny,
    Ik ben vooral dol op je label, wat knap gedaan !
    Veel beterschap voor je broer en veel succes voor jou met de extra zorg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartje Enny vooral de tag vind ik persoonlijk super, mooie kleuren combinatie en mooie dia van het meisje!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer mooie kaartjes Enny!! Vooral de tag is hieruit mijn favorietje!!
    Nog een fijne dag! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo, mooie creaties. Ik ben helemaal weg van de Tag (vind ik zulke mooie kleuren)

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tag en een heel mooie kaart Enny!!

    BeantwoordenVerwijderen