donderdag 28 februari 2013

De aanhouder wint....

Hebben jullie dat soms ook, dat een schijnbaar eenvoudige kaart maar niet wil lukken ?  Ik had dat vorige week.  Ik wou zo'n schaduw-landschap maken, in de stijl van Lavinia stempels.  Met de brayer (roller) lukte het maar niet, teveel inkt, te breed, enz....   Dan maar met een sponsje. Maar de kleuren in het voorbeeld vielen niet mee. Zelf kleuren gekozen. Bijna een "perfecte" kaart, valt er een klein stempeltje van de acrylblok...een veeg....niet weg te werken.....
Ik heb het laten rusten, en ben de volgende dag opnieuw begonnen. En zie, toen ging het !  Hieronder de 2 resultaten.  Het elfje is van A Capella, deels ingekleurd met Twinkling H2O. 







Do you find sometimes that an easy card is hard to make ??  I had that problem last week. Couldn't make the landscape with the brayer, then the colours weren't right, then a small stamp fell from the acrylic block....  So I let it rest for a day, and the next day, it went perfect !!  See the 2 results above. The fairy is from A Capella, coloured with Twinkling H2O

5 opmerkingen:

  1. Prachtige gedaan Enny en ja zo op wit werken dat valt niet mee, hé, waarom denk je dat ik zo graag met kleurtjes werk, maar je hebt het mooi voor elkaar gebracht, en het moet niet lijken op dat van iemand anders , je moet jouw ding doen dan komt het allemaal goed!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kaartje zo goed als af en dan gebeurt er iets dat je werkje naar de vaantjes helpt. Zo herkenbaar!!
    Gelukkig is het jou dan toch nog gelukt om die mooie kaartjes te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ja, een herkenbaar verhaal Enny... maar gelukkig ben je een doorzetter en is het resultaat toch toppie geworden hé...

    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toch goed gelukt vind ik, mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Kaartje. Ik herken dat wat je schrijft, heb ook wel dat iets niet wordt als dat je het in je hoofd hebt. (ik heb daar eind van deze week een voorbeeld van op mijn blog)

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen