donderdag 7 juni 2012

Kaartjes stempel dag

Zoals beloofd, laat ik hier mijn kaartjes zien, die ik op de stempel dag gemaakt heb. Sommige zijn met nieuwe technieken, die we daar geleerd hebben.  Andere zijn gemaakt met stempels van mijn "buurvrouw" op de stempel dag : we moesten allemaal een set stempels meebrengen, een achtergrond stempel, een tekst stempel en nog diverse andere.  Die moest je dan aan je buurvrouw doorgeven, die er kaartjes mee moest maken.  Dat is improviseren ter plekke ! Heel leuk om eens met andere stempels te werken.    Ik laat ook het mooie boek zien, dat de 2 organiserende dames voor ons gemaakt hebben, heel tof, met veel voorbeelden en uitleg !









As promised, here my cards from the stamping day.  Some are with techniques which we learned that day, others are made with stamps from my "neighbour".  We all had to bring a set of stamps : a background stamp, a text, and different others. We then gave the set to our neighbour, and she had to make cards with it. That's improvising !   Very fun to do.   I also show you the book, which the 2 organizing ladies made, with lots of examples and explanation !

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten en wat zal dat geweldig zijn geweest, allerlei technieken leren, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoo wat een leuk idee van het doorgeven van stempels,zijn mooi Gé worden.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen