maandag 11 juni 2012

Jongenskaart

Voor de halfmaandelijkse uitdaging moesten we deze keer een "stoere" jongenskaart maken, voor een teenager.  Hieronder mijn "creatie" :  de achtergrond door de Cuttlebug gedraaid en met Stabilo fluo stiften ingekleurd.  De gitarist stempel is van een set van Inkadinkado, die ik op het Boekenfestijn kocht, voor 1,95 Euro !  Hij is met zwart poeder embossed en uitgeknipt. De tekststempels had ik al langer, daarvan weet ik het merk niet meer.
Verder laat ik jullie nog wat genieten van bloemen uit mijn tuin.... 






For the new challenge, we had to make a "sturdy" boys card.  Here is my "creation" : I made the background with the Cuttlebug and coloured with fluo markers.  The stamp is from a set from Inkadinkado, which I bought at a big book- and hobbysale, for just 1,95 Euro.   I embossed it with black powder and cut it out.
I also show you some flowers from my garden....

1 opmerking:

  1. Leuke kaart, Enny! En wat een bloemenpracht in je tuin! Allemaal bloemen die ik heel graag zie. Vooral die pioenroos vind ik zóóó mooi, ik heb er momenteel in een vaas staan in de woonkamer :-)

    BeantwoordenVerwijderen