donderdag 8 maart 2012

Dag en nacht

Het grijze natte weer van gisteren inspireerde mij om iets kleurig te maken.  Ik heb met Distress inkten 2 achtergronden gemaakt, langs de rand nog gestempeld en dan de fee-stempel van Inkadinkado met Versafine zwart in het midden gestempeld.  Zo heb ik een dag- en een nacht-scene.




The grey wet weather yesterday inspired me to make something colourful.  I made 2 backgrounds with Distress inks, stamped motives along the edge and stamped the fairy (from Inkadinkado) in the middle.
That way I have a day- and a night-scene. 

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Enny en wat een prachtige stempel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww wat een waanzinnige mooie kleuren, ze zijn prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaarten, niet alleen de kleuren maar ook die mooie stempel, het heeft iets hemels, het geeft me toch een feeëriek gevoel!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen