zondag 27 november 2011

Hobbybeurs

Ik was gisteren naar de Hobbybeurs/Kerstmarkt in Antwerp Expo, maar dat viel een beetje tegen...     
Helaas weinig op gebied van kaartjes, scrappen, stempelen...     Eén uitzondering, de winkel van Hilde : Card 'n Scrap Art, uit Emblem (bij Lier) (www.cardnscrapart.blogspot.com) .  Daar heb ik mooie stempeltjes gevonden !  En nog een volgster van mijn blog ook, wat een leuke verrassing !! :)
Verder nog wat embossing folders gevonden en ook kaart-karton.  Maar volgend jaar ga ik waarschijnlijk toch naar de Libelle kerstbeurs in Mechelen, denk ik.  Daar stond, naar het schijnt,  meer van hobby.
Hierbij een foto van mijn "buit". 



Yesterday, I went to the Hobby/Christmas fair in Antwerp.  Unfortunately, there wasn't much of cardmaking, stamping or scrapbooking.  I found one stand, Card 'n Scrap Art from Emblem, which had very nice stamps.    And I met one of my blog-followers, what a nice surprise !!  :)
You can see my "shopping" on the photo;  But next year, I'll be going to the Libelle Christmas fair in Mechelen, as there were more  hobby stands, so I'm told. 

1 opmerking:

  1. Ohhh mooie stempels Enny, ben benieuwd wat voor moois je er mee gaat maken! Groetjes, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen