dinsdag 8 november 2011

Cute en vintage

Zijn jullie mijn kerstkaarten nog niet beu ? :)) Hier zijn er nog 2, een "cute" met een muisje en een "vintage". Ja, ik probeer voor ieders smaak kaartjes te maken hé ! Wat kaartjes betreft, hier nog info voor de Belgische dames : volgend jaar gaat het posttarief weer omhoog.... :((                                   Als je veel kaartjes gaat versturen, kan je best nu al een lading postzegels kopen ( nr. 1). Die blijven volgend jaar geldig, maar dan heb je toch weeral wat gespaard hé !! Alle beetjes helpen !



Muisje van Penny Black, achtergrond van Impression Obsession, ingekleurd met Copic stiften

Stempels van Kruidvat en Tim Holtz, ingekleurd met Distress inkten. Tape ook van Tim Holtz.



Again some Christmas cards, this time a cute one, with a little mouse, and a vintage one.  More to come.... :))

4 opmerkingen:

  1. Wat is dat muisje toch een lieverd!!
    En je vintage kaart vind ik super mooi, leuke stempelcombinatie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes, Enny! Vooral die met die mooie kerstman :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enny, al goed dat je op tijd begonnen bent met je kerstkaarten, ik heb er voor ons dit jaar gekocht, mijn tijd wordt te kort om er nog zelf te maken. Ik haal mijn schade nadien wel in.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen