donderdag 24 februari 2011

Het regent.... awards !

Ja het regent buiten, en gisteren hadden we zelfs sneeuw, maar hier heb ik weer een award gekregen van Nora, dank je wel !!! Ik ben er erg blij mee !!!! Een tijdje geleden heb ik al eens 8 "geheimpjes" van mij hier geschreven, dus ga ik gewoon de award nu doorgeven aan 8 dames :
Scrapmartine
Ingrid
Tinie
Akkina
Finie
Almerina
Crealinedance
JB
Het is jullie van harte gegund dames !!! Nu moeten jullie 8 "geheimpjes" kenbaar maken, dingen die we nog niet van jullie weten, en deze award aan 8 personen doorgeven.

3 opmerkingen:

  1. Bedankt Enny,ik ga hem op mijn blog zetten,lief van je dat je aan mij denkt
    liefs Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je van harte gegund want je maakt heeeeel mooie dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi enny Bedankt dat je aan mij hebt gedacht.Gr.nel

    BeantwoordenVerwijderen