maandag 10 januari 2011

Diverse kaarten

De afgelopen week ben ik met allerlei kaart-technieken bezig geweest, van heel eenvoudig tot "smerig" :))
Eerst een paar eenvoudig gestempelde kaarten, daarna zie je een paar probeersels die ik met acrylverf en Vaseline heb gemaakt. Dat was wel een beetje "smerig", maar je krijgt er zachte handen van, LOL !! Die techniek heb ik uit de Craftstamper van november. Verder heb ik ook wat bloemen gestempeld met Versamark, clear embossed en met Distress inkten gekleurd.
Op die laatste kaarten moet ik nog een tekst zetten.
Last week, I've made cards with different techniques, from very simple to "messy".
First I show you some simple cards, then 2 cards with Acrylic paint and Vaseline (yes, Petroleum jelly). It's rather messy, but you get very soft hands, LOL ! I found that technique in the November Craftstamper magazine.
I also made some flower cards, by stamping the flowers with Versamark and clear embossing, and then colouring with Distress inks.

1 opmerking: