vrijdag 1 oktober 2010

Hobbybeurs Nekkerhal

Tijdens mijn computer-vrije weken, ben ik naar de Hobbybeurs in de Nekkerhal, Mechelen geweest. Het was weer echt de moeite, vooral bij de grote stand van La Blanche stond ik met open mond te kijken, wauw ! Natuurlijk heb ik daar ook iets gekocht, ze hebben prachtige stempels, en veel vintage-materiaal. Ook bij andere standen vond ik leuke spullen. Zie hieronder een foto van mijn "buit".

During those computer-free weeks, I went to the Hobby show in Mechelen (Belgium). It was very interesting, especially the big stand of La Blanche, wow !! Of course I bought something, they had beautiful stamps and vintage material. I also bought lovely stuff from other companies. (see photo).

2 opmerkingen:

  1. Hey Enny, volgens mij kan je zo stilaan zelf een stempelmekka beginnen ;-) Tof dat je zo enthousiast bent. Is ook een leuke hobby, he. Ik heb zoveel ideetjes voor scraplayouts, maar ik ben met zoveel dingen bezig dat er niet genoeg tijd overblijft. vele groetjes en nog veel creatief plezier !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug, ik had je berichten al gemist. Maar nu zie ik dat je toch druk bezig bent geweest ;o) Ook ik heb La Blanche ontdekt, zij hebben super toffe spullen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen