zondag 19 september 2010

Stempeldag

Gisteren ben ik naar een stempeldag in Nederland geweest, het was heel tof !! Weer nieuwe technieken geleerd, nieuwe vriendinnen gemaakt en veel gekocht, want tussen de workshops in kon je naar hartelust winkelen in de hobby-winkel naast de zaal. Het resultaat zien jullie hieronder. Vooral mijn collectie stempels van Stamp Camp, waarvan ik al een deel kocht op het Stempelmekka, heb ik nog aangevuld.
Hieronder zie je ook 2 kaartjes, gemaakt met de Judikins Mica gloss, prachtig om mee te werken ! En we maakten ook een tasje (kompleet met zelfgemaakte bloem), om al de kaartjes in te bewaren. Enkele kaartjes hebben jullie nog tegoed, die moet ik nog verder afwerken. Ja, als je terwijl ook babbelt en winkelt... :)))

Yesterday, I went to a stamping workshop in Holland, it was great !! I learned new techniques, made new friends and could shop all day, as the hobby-shop was installed next to the workshop hall. You can see the result on the picture. I mainly enlarged my collection of Stamp Camp stamps, which I started last week in Hagen.

You also see 2 cards, which I made with Judikins Mica gloss, lovely to work with. And we made a bag, complete with selfmade flower, to keep our cards in. I'll show the other cards later, because they aren't quite finished yet.

No wonder if you chat and shop in between workshops... :))

1 opmerking:

  1. Waw, die kaartjes zien er schitterend uit! Veel plezier met je nieuwe aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen