zondag 5 september 2010

Rommelmarkt

Ik ga graag naar de rommelmarkt, niet om mijn huis met nog meer huisraad te vullen, want dat heb ik al genoeg, maar om "vintage" knutselmateriaal te vinden, zoals bvb. knopen, lintjes, kaartjes, enz... Vandaag was het weer zover, een grote rommelmarkt in onze buurt. Het was prachtig weer, en met een paar vriendinnen ben ik op zoektocht gegaan. De buit was deze keer niet zo groot, maar het was toch een gezellige voormiddag !
In Frankrijk ben ik ook naar de rommelmarkt geweest, daar is het nog interessanter, omdat je er spullen vind, die je hier niet ziet. Ik heb toen ook lint, knopen en zelfs oude postkaarten gevonden. Leuk om vintage kaarten of layouts mee te maken.
Oude postkaarten, linten, knopen en oude stempels van Frankrijk.
I love car boot sales, not to find more stuff to fill the house, but to find "vintage" material for my cards or layouts, like ribbon, buttons, old cards, etc... This morning, I went to a local car boot sale with some friends. The weather was beautiful, and although I didn't find much this time, we had great fun ! The car boot sales in France are even more interesting, as you find stuff, which you don't have in your own country. So last holiday, I bought old cards, embroidery stuff and even old stamps there.

1 opmerking:

  1. Ja leuk die rommelmarkten! Dat is iets wat ik ook graag doe want als je goed uitkijkt vind je er heel wat spullen voor het kaarten maken.
    Veel plezier met de spullen die je gekocht hebt en ben benieuwd wat je ermee gaat maken. Wordt het vervolgd?

    BeantwoordenVerwijderen