dinsdag 23 februari 2010

Druk, druk, druk.....

Da's maar om te lachen hoor, ik heb het "druk" met "op pensioen" te zijn..... :)))))
Ik probeer alles kalm aan te doen, maar, na zoveel jaren druk bezig zijn, moet je dat ook leren hé ! In ieder geval, tussen het huishoudelijk werk en boodschappen door, hou ik nog genoeg tijd over, om allerlei hobby's te doen... Zo heb ik intussen al m'n tweede layout over mijn pensioen klaar, deze keer het feest op mijn werk.
Tussen haakjes, ik moet zeggen, dat de ballons van tegenwoordig van een fantastische kwaliteit zijn... na 2 weken hangen er nog steeds ballons aan het plafond. Als er eentje naar beneden komt, heeft mijn hondje Flo de grootste pret, om ermee te "roefelen" !! En dan gaan ze nog niet kapot !
Verder heb ik van't weekend ook meegedaan aan een challenge, en zo een layout gemaakt over de Rubensmarkt in Antwerpen, die elk jaar op 15 augustus gehouden wordt. De marktkramers staan er dan in kledij van Rubens' tijd . Aan deze layout kan je wel zien wat de kleuren van de stad Antwerpen zijn : rood en wit.

I'm so busy ... no, that's a joke ! :)) I'm enjoying my "eternal" time off, and must learn to do everything calm now. That's not easy, after so many years of a busy life. But I'm getting there... In between the household chores and shopping, there's enough time to enjoy my hobbies. I made my second layout about my retirement, this time the farewell party at my job.

I must say, the quality of balloons these days is outstanding ! After 2 weeks, there are still balloons hanging on the ceiling. Every now and then, one comes down, and my little doggie Flo, enjoys playing "rough" with them. And even then they won't burst !

I also took part in a challenge this weekend, and so made a layout about the Rubens' market, which is every year in Antwerp, on August 15th. The stallholders wear clothes from Rubens' time, which is very festive. You can see from the layout, what the colours of Antwerp are : red and white.

1 opmerking:

  1. Het lijkt me zo leuk om op pensioen te zijn en gewoon de dingen te doen, die je leuk vindt, en wanneer je er zin in hebt. Geniet er maar lekker van hoor Enny !!

    BeantwoordenVerwijderen