zondag 3 januari 2010

GELUKKIG NIEUWJAAR !

Gelukkig Nieuwjaar voor iedereen !
Happy New Year everybody !
Ja, nu zijn we in 2010, een nieuw jaar, een nieuw decennium. Wat zal het ons brengen ? Ik hoop voor iedereen alleen maar goede dingen : gezondheid, geluk, een zekere werkplaats, vrede en natuurlijk ook veel scrap- en kaartjes-plezier !
In Antwerpen werd, zoals in vele steden, het Nieuw Jaar ingezet met vuurwerk, vanop de Schelde.
Zelf heb ik reeds het jaaroverzicht van 2009 gescrapt, heel eenvoudig, met "schoolgerief" :)
Misschien maak ik later nog een meer gedetailleerd jaarverslag, maar voorlopig kan ik met deze layout al niets vergeten van het voorbije jaar.
PS : Maandag 11 januari is het in Antwerpen weer "Verloren Maandag", dus worstenbroden en appelbollen !!
2010....a new year, a new decennium... what will this year bring ? I do hope, for everyone, only good things... happiness, health, a safe job, peace, and of course lots of scrap- and cardmaking fun !
As in many cities around the world, the New Year in Antwerp started with fireworks.
I've already made a double layout about 2009, very simple, with "school-material" :)
Maybe I'll make a more detailed layout or even album later this year, but meanwhile, I won't forget all that happened.
PS : On Monday Jan. 11th, it's "Lost Monday" in Antwerp, which means : sausage rolls and apple buns !!

1 opmerking:

  1. mmmmm, appelbollen...............

    alleen al daarvoor kijk ik elk jaar reikhalzend uit naar het bezoek van onze familie die nog steeds in de Kempen wonen

    BeantwoordenVerwijderen