donderdag 16 april 2009

Vijgen na Pasen

Hallo hier ben ik weer ! Veel te laat natuurlijk om nog een prettige Pasen te wensen, maar ik denk dat die voor de meesten onder jullie wel goed was; het weer was in ieder geval prachtig !
Ja, ik had het zo druk, ben bijna niet thuis geweest !
Vrijdag natuurlijk gaan feest-eten, bij de Chinees !! We komen daar niet zo vaak, maar toen ze hoorden dat ik verjaardag had, kreeg ik spontaan een doosje overhandigd, tof ! (zie foto)
Nu kan ik gaan oefenen; met stokjes eten is wel goed voor de lijn, je krijgt (bijna) niks binnen LOL ! Er zijn ook foto's in het restaurant getrokken, dus nu moet(wil) ik absoluut een "chinese" layout maken !
Zaterdag naar Duitsland gereden, en zondag in het Hallerbos de wilde blauwe hyacinten en witte anemonen gaan fotograferen. Prachtig ! Maandag nog in de tuin gewerkt.
En zo was het Paas-weekend weeral om. En helaas niks van scrappen of kaartjes maken gedaan.
Maar ik heb wel heel prachtige kaartjes gekregen, nogmaals dankuwel allemaal !! (zie foto)

Hello, here I am again ! I'm sorry it's too late to wish a nice Easter, but I was so busy, have been out almost all those days.

On Friday we went to the Chinese restaurant. We don't come there very often, but when they heard, that it was my Birthday, I received a gift, great ! (see photo). So now I can practise, eating with sticks; it's a great way to stay thin, if you can't get any food inside !! LOL

There were also pictures taken in the restaurant, so now I must (want) make a "chinese" layout!

On Saturday, we went to Germany, and on Sunday, we drove to the Haller forest (near Brussels), to make pictures of the blue bells. It's so beautiful !

On Monday, I worked in the garden, and so the Easter weekend was over in no time !

The weather was too nice, to sit inside, so I didn't make any layouts or cards.

But I received some beautiful cards, thanks everybody !! (see photo)

4 opmerkingen:

  1. Oei, is mijn kaartje nog niet aangekomen? Zie het niet mee op de foto staan :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch wel een leuke attentie van het Chinees restaurant !! Ik vind het echt mooie stokjes, ziet er lekker luxueus uit. Trouwens met stokjes eten is ook heel gezond, omdat je automatisch veel trager eet. Ik doe het altijd als ik bij de chinees ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof zeg die stokjes! Ik ben al benieuwd naar je Chinese lay-out! Ik weet er al leuk papier voor: prima peaches :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beetje laat maar toch oprecht een gelukkige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen