zondag 4 januari 2009

Gelukkig Nieuw Jaar

ANTWERP
Hallo, ik hoop dat iedereen goed in het nieuwe jaar is geraakt !
Gedaan met de feesten (alhoewel er nog enkele nieuwjaarsfeesten in januari komen !).
Ik ben er intussen in geslaagd, een slideshow van enkele van mijn layouts en kaarten bij te voegen. 't Is misschien nog niet perfect, maar ik ben ook niet zo'n techneut.
Zo kun je al iets van mijn werk bekijken.
Gisteren heb ik me toch in de uitverkoop-drukte gewaagd, want ik heb nog altijd dikke truien nodig voor mijn "slankere" figuur ! Maar ik vond slechts 1 vestje, en dan ben ik gevlucht, want het was niet te doen in de stad.
Ik ga binnenkort aan mijn jaaroverzicht van 2008 beginnen. 't Zal een kleiner album worden deze keer. 2007 waren allemaal layouts van 30 x 30 cm, maar nu wil ik eens iets anders proberen. Meer hierover, en ook foto's, binnenkort.
Intussen heeft het zo gevroren, dat er zelfs op het water van de modelyacht club (op linker oever, vlak naast de jachtclub) geschaatst wordt !! Dat is zeker zo'n 20 jaar geleden !
Morgen weer aan het werk en naar school; 't zal druk zijn, en ze verwachten ook nog sneeuw en/of ijzel, dus voorzichtig iedereen !
Ik wens jullie allemaal een prettige eerste week !
Hello, I hope that you all had a good start of the New Year !
Now the festivities are over, although there are still some New Years feasts coming in January.
Meanwhile, I succeeded in putting a slideshow of some of my work on this blog. It's not perfect yet, but I'm not a computer wizzard !! So now you can see some of my work.
I risked going into town yesterday, as the sales started. I still have to find warm pullovers for my "slimmer" figure ! But I only managed to find one vest, and then I fled town, it was simply too busy !
I'll start my year album for 2008 soon. It will be smaller than the one I made for 2007, that was with layouts of 12 by 12 inch, but now I want to make something different.
More to follow, also photos.
It has been freezing so hard, that they even ice skate on the water of the Modell Yacht club
(left bench of the river, next to the Yacht club). It must be some 20 years ago, since the last time that it happened.
Tomorrow, back to work or school; it will be busy and they forecast snow and/or ice, so be careful everybody !
Have a nice "first" week of the year !

4 opmerkingen:

  1. Tja die solden, ik waag er me voorlopig niet aan. Vind het vreselijk hoe de mensen zitten graaien in de bakken en duwen en trekken om toch maar iets te hebben. Bij ons in de winkel was het ook wel druk, maar daar bleef het soldenshoppen toch nog beschaafd hihi. Ik hoop dat je nog wat leuks gevonden hebt en ik kijk al uit naar je album van 2008.

    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel gelukkig 2009 !!!!
    ik vind je slide show heel erg geslaagd !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook van ons een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst, vooral een goede gezondheid en veel creatief plezier!

    BeantwoordenVerwijderen