zaterdag 22 november 2008

Hallo allemaal

Hallo allemaal,
eindelijk is het zover, ik heb mijn eigen blog !
De titel heb ik gekozen, omdat die wel toepasselijk is op mij : Just me.
D.w.z. dat ik wel eens leuke dingen beleef en maak, maar verwacht hier geen sensationele gebeurtenissen ! Alhoewel, "alive and kicking" had ook gepast, want zo voel ik me wel, de laatste tijd. Meer hierover een volgende keer.
Zoals je in m'n beschrijving kan lezen, ben ik een kind van de vijftiger jaren. Een spannende tijd, vol groei en bloei, veel gebeurtenissen en uitvindingen, met als één van de hoogtepunten de Expo in 1958. Heel de wereld kwam toen naar België.
Ik heb dus over die vijftiger jaren een layout gemaakt, met een map, waarin alle info over die jaren staat.
Hello everybody,
At last I've done it ! My own blog !
I've chosen the title, because it suits me : Just me.
Which means, there are nice events in my life, and I make some nice things every now and then, but don't expect something sensational !
"Alive and kicking" would also have been right, because I feel like that lately. But more about that later.
As you can read in my profile, I'm a child of the fifties. A very exciting time, everything was happening, and one of the highlights was the World Exposition in Brussels, in 1958.
The whole world came to Belgium.
So I made a layout about that time, with all the documentation about those years.

3 opmerkingen:

  1. Hey Enny, super dat jij nu ook een blog hebt!!!
    Welkom in de blogwereld.
    En laat die creativiteit nu maar komen.

    Groetjes,
    Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Enny, proficiat met je blog! Ik zet hem bij mijn favoriets en zal zeker regelmatig eens komen piepen.

    Groetekes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof dat er weer iemand nieuw is in blogland. Geniet van het schrijven op je blog, het is alvast een aanrader !!

    BeantwoordenVerwijderen